Voor onze keukenklanten hebben wij een klantportaal genaamd Mijn Brugman. Met een Mijn Brugman account kun jij alles rondom je keuken order moeiteloos volgen.
Heb je al een keuken staan?
Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet ook niet om je mail even te checken op voorgaande mails van Brugman, het kan zijn dat je al een activatiemail hebt ontvangen!
Heb je recent een Brugman keuken gekocht en nog geen toegang tot het klantenportaal?
Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je klantenportaal te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via 0416 - 675 400, of vraag hier een account aan.
Lukt dat niet, dan kun je ons ook bellen op 0416 - 675 400, of vul ons contactformulier in. We staan maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00 uur voor je klaar.
Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@brugman.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit ons is.
Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.
Ja, via het klantenportaal kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.
Heb je al een keuken staan?
Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet ook niet om je mail even te checken op voorgaande mails van Brugman, het kan zijn dat je al een activatiemail hebt ontvangen!
Heb je recent een Brugman keuken gekocht en nog geen toegang tot het klantenportaal?
Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je klantenportaal te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via 0416 - 675 400, of vraag hier een account aan.
Lukt dat niet, dan kun je ons ook bellen op 0416 - 675 400, of vul ons contactformulier in. We staan maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00 uur voor je klaar.
Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@brugman.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit ons is.
Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.
Ja, via het klantenportaal kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.