Jouw nieuwe keuken binnen 6 weken, en jouw nieuwe badkamer binnen 8 weken opgeleverd!

Jouw nieuwe keuken binnen 6 weken, en jouw nieuwe badkamer binnen 8 weken opgeleverd!

Klantportaal keukens

Voor onze keuken klanten hebben wij een klantportaal genaamd Mijn Brugman.
Met een Mijn Brugman account kun jij alles rondom je keuken order moeiteloos volgen.

Ordergegevens inzien

Status van jouw melding volgen

24/7 service melden

Servicebezoek plannen

Heb je nog geen account?

Ken jij de voordelen al?

Ordergegevens inzien

Bekijk moeiteloos de status van je keukenorder, altijd en overal.

Levering bevestigen

Zorg voor een vlotte en probleemloze levering van je keuken. Bevestig de levering in eigen tijd en bekijk hoe je je het beste kunt voorbereiden voor de levering en eventuele montage van je keuken.

24/7 service melden

Service melden wanneer het jou uitkomt! Met het klantportaal ben je niet afhankelijk van openingstijden van de klantenservice en kun je online je service melden op jouw moment. Ook ben je altijd op de hoogte van de voortgang van je service.

Plan je servicebezoek in

Plan zelf eenvoudig je servicebezoek in, op een moment dat het voor jou uitkomt.

Ordergegevens inzien

Bekijk moeiteloos de status van je keukenorder, altijd en overal.

Levering bevestigen

Zorg voor een vlotte en probleemloze levering van je keuken. Bevestig de levering in eigen tijd en bekijk hoe je je het beste kunt voorbereiden voor de levering en eventuele montage van je keuken.

24/7 service melden

Service melden wanneer het jou uitkomt! Met het klantportaal ben je niet afhankelijk van openingstijden van de klantenservice en kun je online je service melden op jouw moment.

Service plannen

Plan zelf eenvoudig je servicebezoek in, op een moment dat jou het beste uitkomt!

FAQ

  • Hoe kan ik een account aanvragen?

    Heb je al een keuken staan?
    Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet ook niet om je mail even te checken op voorgaande mails van Brugman, het kan zijn dat je al een activatiemail hebt ontvangen!

    Heb je recent een Brugman keuken gekocht en nog geen toegang tot het klantenportaal?
    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je klantenportaal te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via 0416 - 675 400, of vraag hier een account aan. 

  • Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
    1. Ga naar de inlogpagina van het klantenportaal.
    2. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. 
    3. Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
    4. Verander via de link het wachtwoord. 
    5. Probeer nogmaals om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.
    6. Lukt dat niet, dan kun je ons ook bellen op 0416 - 675 400, of vul ons contactformulier in. We staan maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00 uur voor je klaar.
  • Ik heb een mail vanuit Brugman ontvangen om een account te activeren, is dit phishing?

    Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@brugman.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit ons is.

  • Hoe vraag ik service aan via het klantenportaal?
    1. Service aanvragen is mogelijk door in te loggen op het klantenportaal
    2. Ga naar ‘Mijn orders’ en klik bij de desbetreffende order op de knop ‘Start serviceaanvraag’. 
    3. Kies het artikel waarop je de service wilt melden.  
    4. Leg vervolgens uit wat er aan de hand is en voeg foto’s van de situatie toe als bijlage. Een foto verduidelijkt de situatie en zorgt ervoor dat klantenservice sneller kan helpen. Mocht een foto niet zijn geüpload, dan kan het zijn dat hier alsnog om wordt gevraagd. 
    5. Na het sturen van de aanvraag, kan je bij ‘Mijn serviceaanvragen’ de status van je aanvraag bijhouden.
  • Hoe meld ik me aan voor het klantenportaal?

    Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.

  • Kan ik mijn factuur inzien via het klantenportaal?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416 - 675 400, of vul ons contactformulier in.

  • Kan ik de status van mijn lopende service ergens vinden?

    Ja, via het klantenportaal kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.

Magazine aanvragen
Afspraak maken