Ordergegevens inzien
Status van jouw melding volgen
24/7 service melden
Servicebezoek plannen
Heb je nog geen account voor het klantportaal keukens en wel een keuken bij Brugman gekocht? Vraag hier dan je account aan.
Ordergegevens inzien
Meld eventuele service voor je sanitair order via het servicenummer 0416 - 675 400 (NL).
Bel met ons servicenummer: 0416 - 675 400 (NL).
Momenteel zijn wij voor keukens en sanitair van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur. We helpen je graag!
Linda
Klantenservice
Dat is geen probleem. Je kan je nieuwe keuken nog aanpassen totdat de keuken bij de fabrikant besteld is. De bestelling van de keuken wordt geplaatst na het inmeten en na controle door speciale ordercontroleurs van onze afdeling op het servicekantoor.
Dat betekent dat wij jouw keuken hebben gereserveerd bij de fabrikant. Deze keuken is nog niet geproduceerd, maar wel door jou gekocht. Je kunt jouw keuken nu nog aanpassen. Na het definitief plaatsen van de bestelling gaat het produceren van de keuken van start en bepalen we in overleg met jou wanneer de keuken klaar moet zijn. Wij bieden je de service om jouw keuken kosteloos op afroep te laten staan. Jouw keuken mag maximaal twee jaar op afroep staan.
Onze keukenadviseurs zijn specialisten in persoonlijk advies. Wanneer u een goed beeld hebt van uw nieuwe keuken maken zij een 2D- of 3D tekening van de keuken. In een 3D tekening kunnen zij zelfs een deel van de woon- of eetkamer meenemen zodat u precies kunt zien hoe de keuken in uw woning eruit gaat zien. Op onze website kunt u zelf ook een 3D tekening maken. Wanneer alles definitief is, ontvangt u ook een leidingschema. Dit is een tekening van hoe leidingen (zoals voor gas, water en elektriciteit) moeten worden aangelegd als voorbereiding op de plaatsing van uw keuken.
Je kunt bij ons altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Ook bestaat de mogelijkheid om een 2D- of 3D te laten maken zodat je een goed beeld krijgt van hoe de keuken in jouw woning eruit gaat zien. Het is handig om hiervoor een afspraak te maken in een van onze showrooms zodat wij alle tijd voor jou hebben.
Je hebt twee betalingsopties:
Je betaalt bij de levering van de keuken aan onze chauffeur. Houd er rekening mee dat het pinlimiet hoog genoeg is ingesteld.
Je rekent het bedrag via de pinautomaat af in onze showroom.
Ja, je betaalt bij ons altijd 15% aan.
De gemiddelde levertijd van een keuken is 8 tot 12 weken. Dit is veelal afhankelijk van de grootte, specifieke wensen en het merk van de keuken. Er is veel mogelijk als je jouw keuken snel nodig heeft. Informeer hiernaar bij jouw keukenadviseur.
Als een korte levertijd echt belangrijk is kun je ook informeren naar onze uitverkoop keukens. Deze kunnen direct uit de showroom geleverd worden en hierop krijg je korting tot wel 70%.
Wij zijn in bezit van een eigen ladderlift, waardoor we ook kunnen leveren wanneer je op een etage woont. In de meeste gevallen gaat deze lift tot en met de 3e etage. Woon je hoger dan een 3e etage? Dan zijn de kosten voor bijvoorbeeld een hijskraan voor eigen rekening.
In Nederland en België betaal je geen bezorgkosten. Wil je de keuken in een ander land geleverd hebben? Informeer dan bij de keukenadviseur naar de bezorgkosten.
Brugman doet in eerste instantie een voorstel voor het leveren en monteren van de keuken. Dit wordt op weekbasis bepaald. Dit gaat uiteraard altijd in overleg. Wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent of een nieuwbouwwoning hebt, dan kijken we samen met jou naar een geschikte week voor levering. We houden je verder op de hoogte op welke datum en tijdvak we de keuken komen leveren.
De levering en montage worden los van elkaar gepland. De keuken wordt één werkdag na levering gemonteerd.
Nee, dit is altijd van maandag tot en met vrijdag.
Ja, dit is geen probleem. Informeer bij de keukenadviseur naar de mogelijkheden voor bezorging in het buitenland. De bezorgkosten buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening.
Het beste kun je contact opnemen met de showroom waar je de keuken hebt gekocht. Bekijk hier onze contactgegevens per showroom. https://www.brugman.nl/vestigingen/
Dit is alleen mogelijk als je ook de keuken zelf monteert. In dit geval neem je zelf de verantwoordelijk. We adviseren daarom altijd om de inmeting te laten doen door onze gespecialiseerde inmeters. Bovendien is de inmeting voor jou altijd kosteloos.
Om ervoor te zorgen dat jouw nieuwe keuken straks perfect in de ruimte past, komt er een gespecialiseerde inmeter bij je langs. We gaan als volgt te werk:
De inmeter meet de ruimte op door middel van een laser en kijkt naar de plaats van ramen en deuren.
Daarnaast bekijkt de inmeter hoe jouw nieuwe keuken veilig naar de keukenruimte getransporteerd kan worden.
De inmeter maakt hier een gedetailleerd verslag van, zodat de keuken kan worden besteld en er niets meer mis kan gaan op het moment dat de keuken geplaatst en gemonteerd wordt.
Wanneer je een nieuwbouwhuis hebt, dan moeten de binnenmuren er al staan om de inmeting te kunnen doen.
Dit is geen probleem. Bij een bestaande woning mag de oude keuken er nog gewoon staan tijdens de inmeting.
Het is belangrijk dat je tijdens het inmeten thuis bent, zodat je vragen kunt stellen en het inmeetrapport kunt tekenen.
Wanneer je getekend hebt voor de keuken, dan gaan we volgende data plannen:
Datum voor de inmeetafspraak
Datum voor levering
Indien de keuken door ons gemonteerd wordt, de datum voor de montage.
De inmeting duurt ongeveer 1 uur. Meestal reserveren wij één dagdeel voor het inmeten, zodat je weet wanneer we ongeveer langskomen.
De inmeting is kosteloos.
Als je nog niet weet wanneer jouw nieuwe keuken geleverd moet worden, bijvoorbeeld als je een nieuwbouwhuis hebt gekocht, dan kan je de keuken op afroep kopen. Onder het kopje ‘Aankoop’ lees je wat dit inhoudt.
De montage van jouw keuken neemt grofweg een hele werkdag in beslag. Je kunt de monteur daarom tussen 7.00 en 7.30 uur bij jouw op de stoep verwachten. We beginnen de dag met het uitpakken en nogmaals controleren van de goederen. Vervolgens monteren we de keuken volgens het inmeetrapport en leveren we jouw nieuwe keuken op. Wanneer je het opleverrapport hebt getekend, dan zit het werk van de monteur erop. Er rest nu nog één ding: het aansluiten van de apparatuur. Dit is in principe iets wat je zelf kunt doen of regelen, maar wanneer je liever heeft dat wij de apparatuur aansluiten, is dit ook geen enkel probleem. Je dient dit dan van tevoren bij jouw keukenadviseur aan te geven.
De kosten van het monteren van de keuken zijn afhankelijk van meerdere factoren, zoals de grootte van de keuken en extra werk zoals betegeling en het leggen van leidingen. Dit kunnen we het beste inschatten wanneer de keuken volledig is ontworpen.
De montage van jouw keuken neemt grofweg een hele werkdag in beslag. Je kunt de monteur daarom meestal tussen 7.00 en 7.30 uur bij jou op de stoep verwachten. Het werkelijke tijdstip wordt uiteraard met jou besproken.
Standaard worden bij de montage de apparaten niet aangesloten. Uiteraard kunnen wij dit wel voor jou verzorgen. Wanneer je dit aangeeft bij jouw keukenadviseur zorgen we ervoor dat er een monteur bij jou komt die gekwalificeerd is om de apparatuur aan te sluiten.
Je kunt kiezen of je de keuken zelf wilt monteren of dat door onze eigen monteurs wilt laten doen. Onze monteurs zijn intern opgeleid en worden continue bijgeschoold. Afhankelijk van de grootte van de keuken komen er één of twee monteurs jouw keuken monteren. De keuken wordt één werkdag na levering gemonteerd.
Je hebt 5 jaar garantie op jouw nieuwe keuken. Dat is vijf jaar lang compleet zorg- en risicovrij genieten van jouw keuken. Dit is met uitzondering van het werkblad en de apparatuur. De garantie op de keuken verloopt volledig via Brugman.
Je ontvangt 2 jaar garantie op het werkblad.
De service en garantie van apparaten wordt door de fabrikant verzorgd. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met het merk van het betreffende apparaat om een servicebezoek in te plannen. Elke fabrikant hanteert een andere garantie op hun producten.
Bekijk hier de garantievoorwaarden.
Wij bieden altijd de mogelijk om reparaties uit te voeren voor jouw keuken. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via de bovenstaande contactgegevens.
Gebruik daarvoor de speciaal ontwikkelde Bling-set, verkrijgbaar bij Brugman. De samenstelling van Bling zorgt voor een hygiënische en stralende keuken. Afhankelijk van de materialen in jouw keuken kies je een van de verschillende onderhoudssets.
Brugman Keukens BV
Gragtmansstraat 3
5145 RA Waalwijk
Nederland
KVK 18063517
BTW NL 8097.85.171
E-mail info@brugman.nl
Telefoon: 0416-675400
Brugman heeft CBW-erkenning waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopwaarden die jou extra goed beschermen bij de aankoop van jouw keuken. Onafhankelijke klachtafhandeling en garantie zijn zo voor jou vanzelfsprekend. Mochten er onverhoopt geschillen voorkomen, dan neemt CBW de zaken over en geeft garantie af. Bekijk hier onze CBW-voorwaarden.
Dat is geen probleem. Je kunt jouw nieuwe badkamer nog aanpassen totdat de badkamer bij de fabrikant besteld is. De bestelling van de badkamer wordt geplaatst na het inmeten en na controle door speciale ordercontroleurs van onze afdeling op het servicekantoor.
Dat betekent dat wij jouw badkamer hebben gereserveerd bij de fabrikant. Deze badkamer is nog niet geproduceerd, maar wel door jou gekocht. Je kunt jouw badkamer nu nog aanpassen. Na het definitief plaatsen van de bestelling gaat het produceren van de badkamer van start en bepalen we in overleg met jou wanneer de badkamer klaar moet zijn. Wij bieden je de service om jouw badkamer kosteloos op afroep te laten staan. Jouw badkamer mag maximaal twee jaar op afroep staan.
Onze badkameradviseurs voorzien je van persoonlijk advies voor jouw badkamer. Zij vertalen jouw wensen naar een 2D- of 3D-tekening van de badkamer. Op onze website kun je zelf ook een 3D-tekening maken. Wanneer alles definitief is, ontvang je ook een leidingschema. Dit is een tekening van hoe leidingingen (zoals voor water en elektriciteit) moeten worden aangelegd als voorbereiding op de plaatsing van jouw badkamer.
Je kunt bij ons altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Ook bestaat de mogelijkheid om een 2D- of 3D-tekening te laten maken zodat je een goed beeld krijgt van hoe de badkamer in jouw woning eruit gaat zien. Het is handig om hiervoor een afspraak te maken in een van onze showrooms zodat wij alle tijd voor jou hebben.
Het ordernummer vind je terug op jouw factuur. Wanneer je contact met ons opneemt, vragen wij altijd om jouw ordernummer. We adviseren daarom ook om deze goed bij de hand te houden. Zo kunnen we je zo snel mogelijk van dienst zijn.
Ja, dat is mogelijk. Er zijn wel kosten verbonden aan het annuleren van je bestelling. Bij Brugman hanteren we het volgende annuleringsbeleid:
Indien je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met jouw badkameradviseur, de showroom waar je de badkamer hebt gekocht of rechtstreeks met de afdeling financieel juridische zaken via fjz@brugman.nl.
Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, hebben wij bij een annulering het volgende nodig:
Je hebt twee betalingsopties:
Ja, je betaalt bij ons altijd 15% aan.
Bij Brugman werken we met verschillende leveranciers, verspreid over Europa. De levertijd kan enorm verschillen per leverancier. De gemiddelde levertijd van een badkamer is 8 tot 12 weken. Daarnaast is de levertijd afhankelijk van de grootte, specifieke wensen en het merk van de badkamer.
Onze chauffeur(s) tillen al jouw spullen naar de verdieping van de badkamer, behalve de tegels. Dit is arbotechnisch niet toegestaan, omdat de lichamelijke belasting dan te groot is. Je dient er zelf voor te zorgen dat de tegels droog en vorstvrij staan. Indien nodig schakelen wij een derde partij in die voor een lift zorgt, waarmee de tegels naar de juiste verdieping worden getransporteerd. De kosten voor de lift zijn voor eigen rekening. Woon je hoger dan een 3e etage? Dan zijn de kosten voor bijvoorbeeld een hijskraan voor eigen rekening.
In Nederland en België betaal je geen bezorgkosten. Wil je de badkamer in een ander land geleverd hebben? Informeer dan bij de badkameradviseur naar de bezorgkosten.
Brugman doet in eerste instantie een voorstel voor het leveren en monteren van de badkamer. Dit wordt op weekbasis bepaald. Dit gaat uiteraard altijd in overleg. Wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent of een nieuwbouwwoning hebt, dan kijken we samen met jou naar een geschikte week voor levering. We houden je verder op de hoogte op welke datum en tijdvak we de badkamer komen leveren.
Nee, de levering en montage worden los van elkaar gepland. De volledige installatie van de badkamer duurt ongeveer 4 weken.
Nee, dit is altijd van maandag tot en met vrijdag.
Ja, dit is geen probleem. Informeer bij de badkameradviseur naar de mogelijkheden voor bezorging in het buitenland. De bezorgkosten buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening.
Om ervoor te zorgen dat de levering vlot en soepel verloopt, adviseren wij je om voldoende ruimte vrij te maken voor de artikelen. De omvang van de artikelen is namelijk vaak groter dan verwacht. Indien mogelijk, zorg dan voor een ruimte nabij de badkamer waar de artikelen veilig en vochtvrij staan.
Om er zeker van te zijn dat je de juiste spullen onbeschadigd in ontvangst hebt genomen, vragen wij je de geleverde spullen en materialen te controleren. Mocht er iets beschadigd zijn of missen, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je op. Na levering heb je 5 dagen de tijd om dit bij ons te melden. Daarna vervalt de reclamatietermijn. Is alles compleet en onbeschadigd? Dan kan de aannemer gelijk starten met de installatie.
Helaas kun je geen afspraak maken voor het inmeten van de badkamer met ons. Het inmeten is de eigen verantwoordelijkheid. Heb je hier vragen over, neem dan gerust contact op met een van onze adviseurs.
Ja, het inmeten van de badkamer is jouw eigen verantwoordelijkheid. Uiteraard kan je hiervoor een aannemer vragen.
De badkamer wordt ingemeten door jouw aannemer. Hij zorgt ervoor dat de badkamer straks perfect in jouw ruimte past. We gaan als volgt te werk:
Wanneer je een nieuwbouwhuis hebt, dan moeten de binnenmuren er al staan om de inmeting te kunnen doen.
Dit is geen probleem. Bij een bestaande woning mag de oude badkamer er nog gewoon staan tijdens de inmeting.
Wanneer je het inmeten door een aannemer laat doen, is het belangrijk aanwezig te zijn om eventuele vragen te kunnen stellen.
Wanneer je getekend hebt voor de badkamer, gaan we de volgende data inplannen:
De inmeting duurt ongeveer 1 uur. Maar check dit bij de aannemer die de inmeting voor je uitvoert.
Als je nog niet weet wanneer jouw nieuwe badkamer geleverd moet worden, bijvoorbeeld als je een nieuwbouwhuis hebt gekocht, dan kan je de badkamer op afroep kopen. Onder het kopje ‘Aankoop’ lees je wat dit inhoudt.
Na de levering van jouw badkamer kan de aannemer gelijk starten met de installatie. Hij zorgt ervoor dat de badkamer op de juiste wijze wordt geïnstalleerd en dat de badkamer perfect in de ruimte past. De montage betreft eventuele voorinstallatie van leidingen en inbouwdelen, betegeling, het plaatsen van de meubels en installeren van de kranen.
De kosten van het monteren van de badkamer zijn afhankelijk van meerdere factoren, zoals de grootte van de badkamer en extra werk zoals betegeling en voorinstallatie van leidingen en inbouwdelen. Dit kunnen we het beste inschatten wanneer de badkamer volledig is ontworpen.
De volledige installatie van de badkamer duurt ongeveer 3 tot 4 weken. In de eerste week wordt de oude badkamer gesloopt en de voorinstallatie gedaan van leidingwerk en eventuele inbouwdelen. In week 2 en eventueel 3 wordt de badkamer betegeld. Daarna vindt de montage plaats. Dit houdt in het plaatsen of ophangen van de meubels en het monteren van de kranen.
De installatie duurt langer wanneer je naast de badkamer ook een toiletruimte hebt afgenomen. Ook wanneer je speciale artikelen zoals maatwerk douchewanden of stoomcabines hebt afgenomen, duurt de installatie langer.Jouw aannemer overlegt de duur van de montage in deze gevallen. Maatwerk duurt langer omdat standaard maatvoering geen mogelijkheid is of omdat je een specifiek product hebt. Om dit passend te maken in jouw badkamer wordt er na het betegelen gemeten welke maatvoering er dient te worden gehanteerd. Daarna wordt het benodigde maatwerk speciaal voor jou in productie genomen. Wanneer jouw product uit het productieproces komt, wordt het product gecontroleerd, waarna er een afspraak voor plaatsen met je wordt gemaakt.
Je kunt kiezen of je de badkamer zelf wilt monteren of dat door een monteur wilt laten doen. Afhankelijk van de grootte van de badkamer komen er één of twee monteurs jouw badkamer installeren.
Indien je de montage hebt afgenomen bij Brugman heb je tijdens verkoop de mogelijkheid gehad om als service het afval op te laten ruimen door de aannemer. Als je hier niet voor hebt gekozen dit af te nemen, ben je zelf verantwoordelijk voor het opruimen van het afval.
Gedurende het eerste gebruiksjaar geeft Brugman Badkamers je 100% garantie op materiaalkosten, het arbeidsloon en de voorrijkosten.
Na het eerste gebruiksjaar zal Brugman Badkamers de materiaalkosten, het arbeidsloon en de voorrijkosten volgens de volgende inschrijvingsprocedure voor haar rekening nemen.
Afbouwende garantie ziet er als volgt uit:
2e gebruiksjaar 80% van de kosten
3e gebruiksjaar 60% van de kosten
4e gebruiksjaar 40% van de kosten
5e gebruiksjaar 20% van de kosten
Zolang de fabrieksgarantie van kracht is zijn de garantiebepalingen van Brugman Badkamers ondergeschikt. Na de fabrieksgarantie dien je zelf de reparatienota aan de desbetreffende leverancier te voldoen. Deze garantie is niet bovenop de fabrieksgarantie.
*Buiten deze garantie vallen lampen, onderdelen vervaardigd van glas, rubber, emaille, verdere breekbare kunstofdelen en gebruiksslijtage.
Bekijk hier de algemene voorwaarden.
Wij bieden altijd de mogelijk om reparaties uit te voeren voor jouw badkamer. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via de bovenstaande contactgegevens.
Brugman Badkamers BV
Gragtmansstraat 3
5145 RA Waalwijk
Nederland
KVK 92020402
BTW NL 8658.54.130.B.01
E-mail info@brugman.nl
Telefoon: 0416-675400
Brugman heeft CBW-erkenning waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopwaarden die jou extra goed beschermen bij de aankoop van jouw badkamer. Onafhankelijke klachtafhandeling en garantie zijn zo voor jou vanzelfsprekend. Mochten er onverhoopt geschillen voorkomen, dan neemt CBW de zaken over en geeft garantie af. Bekijk hier onze CBW-voorwaarden.
Heb je al een keuken staan?
Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet ook niet om je mail even te checken op voorgaande mails van Brugman, het kan zijn dat je al een activatiemail hebt ontvangen!
Heb je recent een Brugman keuken gekocht en nog geen toegang tot het klantenportaal?
Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je klantenportaal te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via 0416 - 675 400, of vraag hier een account aan.
Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@brugman.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit ons is.
Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416 - 675 400, of vul ons contactformulier in.
Ja, via het klantenportaal kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.